aku nak ni boleh?



              ada orang offer dekat aku yang dia nak belikan novel. fuhh, memang la aku tersenyum lebar. so, aku pun google la novel apa yang tengah laris sekarang nih. the fact is, i am really want this novel right now. tu benda yang dekat atas nih.  aku dah baca sinopsis dia macam menarik minat untuk aku nak baca. lagipun, aku kat rumah cuma tanam anggur je selain bertwitter, berfacebook dan menonton movie korea. nak ajak abang aku pergi pesta buku kat kl pun belum tentu dapat. jadi, pergi beli dekat mph or popular je la nampaknya.

          novel aku yang dulu-dulu pun aku dah dekat berkali-kali aku ulang . sampaikan, aku dah ingat lepas plot cerita dia. dah boleh teka dah. hari tu lepas spm ada jugak aku beli novel baru, sampai 2 lagi. tapi tak sampai 5 hari aku dah balun dua-dua. haha. 




terima kasih daun keladi :)

2 comments: