mari gelak bersama

assalamualaikum <3

aku malas nak kira berapa hari lagi sebelum result SPM. semalam bila ibu tanya lagi dua minggu kan? dan aku buat muka pelik. aikkk,bukan ke lagi 3 minggu. tapi setelah aku menyelidik kalendar yang disediakan dalam hp yang agak banyak kesan calar-balar "meraih simpati untuk belikan hp baru boleh?" rupa-rupanya betul la 2 minggu lagi. ok, aku malas nak flashback pasal SPM ni. cukup la satu paragraph je. (cehhh,aku sakit hati)

jadinya, penyelesaian bagi masalah di atas ialah aku dengan bangganya mendownload satu variety show korea ni. "kalau korang rasa aku ni peminat fanatik korea, tapi sebenarnya tak ada la sangat sekadar mengambil tahu" variety show ni nama dia running man. *lelaki berlari. program ni sangat la mencabar muscle area mulut aku untuk bertindak dengan cepat. pasaiapa? sebab show ni sangat lah kelakar sampai nak tercabut gigi aku. show ni berlandaskan game show yang dianggotai oleh commedian, actor and singer. diaorang perlu selesaikan satu misi untuk menang. *tak kan lah tak nak menang, cehhh :D kalau kalah for sure kena denda. malu babe kalau orang popular kena denda depan public!

kadang-kadang ada la kejadian yang seperti kebiasaan berlaku dalam game ni. macam belot ahli kumpulan sendiri, menipu dengan jadi spy segala, kena tipu tu dah jadi adat dalam program ni. *tak tipu tak ada style la kan? so, setiap orang mesti bijak dan ada instinct kalau dia rasa diri dia kena tipu. (hah,nampak tak permainan dia?) ok la aku malas nak cakap banyak. lebih baik aku sambung gelak yang tak seberapa ni. *dah la gelak sorang-sorang sampai pukul 2 pg, kau kata tak seberapa? mari kita review sikit. 

*sekarang ni pun aku masih bergiat aktif download setiap episod show ni. rasa bahagia sekejap! :D


terima kasih daun keladi :)

No comments:

Post a Comment