2 hari lagi


*sebelum tu, mana aku nak cari baju dengan kasut sekolah ni. mana entah aku sumbat! 

hari ini 19 mac 2012. so,its my birthday :D. aku nak buat wishlist sikit bersempena umur aku yang dah bertambah setahun ni. wishlist ini hanyalah untuk jangka masa pendek ok?

 pertama : aku nak dapat keputusan SPM yang membanggakan ibu bapa aku dan family. ini bukan bermakna aku nak sangat dapat straight A pun, tetapi cukuplah sekadar buat mereka tersenyum. aku tak mengharap pun nak dapat flying colours. lagipun, jawapan yang aku bagi waktu SPM dulu pun macam tak confident. kalau ada rezeki ya, sudah pasti aku terima. 

 kedua : untuk makluman korang, sampai sekarang aku still tak ada hala tuju. maksud aku cita-cita aku nak jadi apa nanti. kalau orang tanya, nak jadi apa or nak ambil course apa, aku akan buat muka tak bersalah. atau pun aku cuma jawab entah! :( . so, aku harap dalam masa terdekat ni aku dah boleh decide nak jadi apa. Aminnn!

ketiga : aku nak dapat lesen cepat-cepat. jenuh aku ulang-alik pergi belajar driving. muak dah aku dengar perkataan clutch, 5 perkara, tukar gear dan macam-macam lagi la. pesanan buat insructor aku, please laa jangan main tukar-tukar tarikh test jpj, sesedap rasa dia je nak tukar tarikh. :P

keempat : aku nak cepat-cepat habis plkn. *cehhh, macam bersemangat. aku malas laa kalau kena postponed plkn nih. nanti kalau dah tua mana laa nak menyanggup (ada ke perkataan ni dalam kamus?) buat benda-benda nih. aku setiap hari pergi bukak plkn punya laman web semata-mata nak check aku dapat penempatan kat mana. *nervous

 kelima : lama aku fikir yang kelima ni. tapi tak jumpa-jumpa apa yang terakhir ni. tak apa lah, tahun depan aku sambung .haha :D

terima kasih daun keladi :)

No comments:

Post a Comment