Mr SPM




BM : A- 70, A 77, A+ 90
BI : A- 68, A 72, A+ 83
Agama : A- 83, A 86, A+ 92
Moral : A- 80, A 84, A+ 88
Math : A- 65, A 74, A+ 86
Add Math : A- 52, A 64, A+ 78
Bio : A- 63, A 75, A+ 87
Chem : A- 69, A 79, A+ 88
Phy : A- 65, A 75, A+ 87
Sejarah : A- 78, A 84, A+ 91
P. Akaun : A- 77, A 84, A+ 90
EST : A- 71, A 79, A+ 87
Ekonomi Asas : A- 73, A 82, A+ 



17 hari lagi wooo! apa aku rasa bila tengok segala nombor yang ada kat atas ni :) sebelum tu jangan percaya sangat benda ni tau!
first sekali yang paling aku tak puas hati adalah untuk subjek chemistry. OMG! dah la paper 3 dia yang section experiment tu macam apa je. lepas tu gred dia langsung tak turun. apa hal? aku tak boleh dah nak describe macam mana lagi. memang aku main bedal la jawab soalan tu. asal kan kertas jawapan aku penuh. that's the fact ok.  harap-harap cikgu yang tanda paper aku tu tak sakit jiwa bila tengok jawapan aku tu. itu pun aku dah buat yang terbaik *ceh..cehh..

yang subjek add math tu aku rasa ok la. tak membebankan sangat. kalau dapat A- pun aku dah bersyukur. tapi aku jamin kalau betul la gred SPM macam ni nanti, aku sure ada beberapa orang kawan aku yang confirm dapat A+. ( gebu dan syahirah kan?). tapi macam yang aku cakap sebelum ni tak boleh nak percaya 100% dengan info yang macam ni. sekadar untuk menyenangkan hati je boleh. tapi macam menambahkan ketidak tentuaan jiwa aku je. :D

mungkin sekrang ni result kita semua dah ada. tinggal nak printing je. siapa tau kan? aku harap aku dapat terima apa jua ujian atau rezeki yang aku dapat nanti. pray hard dear :) Insyallah.


terima kasih daun keladi :)

No comments:

Post a Comment