help me!

         tolong la ya ALLAH! aku tengah konfius dgn hala tuju aku nak ambil course apa. dulu masa kecik-kecik banyak benda aku nak cuba. pernah terlintas aku nak jadi lecturer, engineer, doktor gigi pun ada. suma benda la aku nak cuba. waktu aku umur 6 tahun, aku selalu cakap sorang- sorang ala-ala seorang yang dah berkerjaya gitu. tapi sekarang semua nya dah bercampur -baur.

          bila aku buka upu punya application, aku terus blurrrr dengan senarai-senarai diploma. kalau foundation lagi la, jauh panggang dari api. orang yang pandai-pandai tahap dewa je yang layak nak mohon. kalau aku nih, kena fikir berjuta-juta kali pun belum tentu layak.                                                                    

             so, mana aku nak pergi sekarang nih wahai diriku? kadang-kadang aku rasa aku tak mampu nak hadapi kehidupan yang penuh pancaroba ni. mustahil untuk aku hadapi sorang-sorang. aku tak nak jadi seorang yang  dewasa lagi boleh tak? aku still belum bersedia.

aku sesuai jadi apa ye????
               
              
              

terima kasih daun keladi :)

No comments:

Post a Comment