driving license!

'L' TO THE 'P' OR 'P' TO THE 'L'?


just to mention that next tuesday, buat pertama kalinya aku kena melapor diri kat driving school. oh! cuak gila kot. by the way, aku dah lama prepare dari segi mental dan fizikal. credit dekat abang aku sebab ajar aku macam mana nak tekan clutch, tukar gear, tekan brake tapi macam mana nak pakai seat belt dia tak ajar pun. haha. actually aku belajar drive kereta ni pun tak start enjin pun. dah la kereta tuh besar gedabak! seram la kalau nak drive yang real punye. aku harap nanti bila aku dah start masuk driving school ni, aku dapat sesuaikan diri la ye. aku jenis yang tak suka kan cabaran. jap2 ada iklan komersial sikit : patut la aku dapat jemputan khas vvip punye untuk masuk plkn. itu satu cabaran wahai nurizyannadhirahzainuzzamanmohdsallehmohdyasin! yes! i loike it! h.u.h.u.h.u :D
terima kasih daun keladi :)

No comments:

Post a Comment